Alternator
Electromotor - motor electric care ajuta la pornirea motorului cu ardere interna, mai poate fi intalnit si ca demaror.
Primul electromotor a fost montat pe un automobil in anul 1896 de inginerul H. J. Dowsing in SUA. In 1911 a fost patentat primul demaror electric (Patent SUA 1150523), de
Charles F. Kettering si Henry M. Leland de la Dayton Engineering Laboratories Company (DELCO). Pana sa fie inventata metoda de pornire a motorului cu ajutorul electromotorului,
motoarele automobilelor erau pornite in general cu manivela sau cu cabluri infasurate pe fulii. La majoritatea modelelor de masini pornirea cu manivela a ramas ca si alternativa
pana in anii 1960, sau chiar pana mai tarziu, Citroën 2CV a avut aceasta optiune pana la iesirea din productie in anul 1990.
Electromotorul transforma energia electrica in energie mecanica. Electromotorul are mai multe piese componente, cum ar fi: stator, rotor, starter sau solenoid, bendix, carbuni.
Electromotorul este montat pe unul dintre peretii blocului motor fiind fixat, de regula, de carcasa cutiei de viteze. Atunci cand electromotorul este defect motorul nu porneste.
Electromotorul este o piesa componenta care poate sa fie reparat sau inlocuit, atunci cand nu mai functioneaza. Reparatia se poate face in regie proprie de fiecare, sau se poate
repara intr-un atelier specializat. Daca dorim sa inlocuim electromotorul atunci avem posibilitatea sa achizitionam unul nou, sau il putem achizitiona din dezmembrari.
Primul electromotor a fost montat pe un automobil in anul 1896 de inginerul H. J. Dowsing in SUA. In 1911 a fost patentat primul demaror electric (Patent SUA 1150523), de
Charles F. Kettering si Henry M. Leland de la Dayton Engineering Laboratories Company (DELCO). Pana sa fie inventata metoda de pornire a motorului cu ajutorul electromotorului,
motoarele automobilelor erau pornite in general cu manivela sau cu cabluri infasurate pe fulii. La majoritatea modelelor de masini pornirea cu manivela a ramas ca si alternativa
pana in anii 1960, sau chiar pana mai tarziu, Citroën 2CV a avut aceasta optiune pana la iesirea din productie in anul 1990.
Electromotorul transforma energia electrica in energie mecanica. Electromotorul are mai multe piese componente, cum ar fi: stator, rotor, starter sau solenoid, bendix, carbuni.
Electromotorul este montat pe unul dintre peretii blocului motor fiind fixat, de regula, de carcasa cutiei de viteze. Atunci cand electromotorul este defect motorul nu porneste.
Electromotorul este o piesa componenta care poate sa fie reparat sau inlocuit, atunci cand nu mai functioneaza. Reparatia se poate face in regie proprie de fiecare, sau se poate
repara intr-un atelier specializat. Daca dorim sa inlocuim electromotorul atunci avem posibilitatea sa achizitionam unul nou, sau il putem achizitiona din dezmembrari.