Calorifer habitaclu (radiator incalzire habitaclu)
Calorifer habitaclu sau radiator incalzire habitaclu
Caloriferul este o componenata a sistemului de incalzire a habitaclului. Caloriferul are forma unui radiator, dar este mult mai mic si are rolul de a incalzii interiorul automobilului. Caloriferul este confectionat din cupru sau aluminiu, materiale care conduc si transmit repede caldura. Caldura este transmisa in interiorul automobilului cu ajutorul ventilatorului aerotermei.
Simptomele unui calorifer defect sunt urmatoarele: atunci cand este spart, curge lichid de racire in interior si se simte miros puternic de antigel, daca este infundat nu mai degajeaza caldura.
Pentru a remedia problemele create de un calorifer infundat e necesar sa il curatam. Putem curata caloriferul cu solutii speciale pentru curatarea caloriferului, se mai poate curata si cu solutie concentrata de otet cu apa. Nu intotdeauna se poate desfunda, in aceasta situatie e nevoie sa il inlocuim, la fel ca si in cazul in care caloriferul este spart. Pentru inlocuire e nevoie sa achizitionam un alt calorifer, acesta poate fi nou sau second hand din dezmembrari. Caloriferul este destul de greu de inlocuit, la majoritatea modelelor de masini e necesar sa demontam bordul masinii pentru a inlocuii caloriferul. Tinand cont de complexitatea acestei operatii este bine sa mergem la service pentru aceasta reparatie.
Caloriferul este o componenata a sistemului de incalzire a habitaclului. Caloriferul are forma unui radiator, dar este mult mai mic si are rolul de a incalzii interiorul automobilului. Caloriferul este confectionat din cupru sau aluminiu, materiale care conduc si transmit repede caldura. Caldura este transmisa in interiorul automobilului cu ajutorul ventilatorului aerotermei.
Simptomele unui calorifer defect sunt urmatoarele: atunci cand este spart, curge lichid de racire in interior si se simte miros puternic de antigel, daca este infundat nu mai degajeaza caldura.
Pentru a remedia problemele create de un calorifer infundat e necesar sa il curatam. Putem curata caloriferul cu solutii speciale pentru curatarea caloriferului, se mai poate curata si cu solutie concentrata de otet cu apa. Nu intotdeauna se poate desfunda, in aceasta situatie e nevoie sa il inlocuim, la fel ca si in cazul in care caloriferul este spart. Pentru inlocuire e nevoie sa achizitionam un alt calorifer, acesta poate fi nou sau second hand din dezmembrari. Caloriferul este destul de greu de inlocuit, la majoritatea modelelor de masini e necesar sa demontam bordul masinii pentru a inlocuii caloriferul. Tinand cont de complexitatea acestei operatii este bine sa mergem la service pentru aceasta reparatie.